لبیک یا حسین

خاک سرخ

سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !.

لبیک یا حسین

 

 

 

حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود.افسوس که به جای افکارش،

 

 

زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.

 

 

 

 

 

♥سلااااااااااااااااااااااااااام به دوستای خیلی خیلی گلم.♥

♥به وبلاگه شهدای من یا به عبــــــــــــــــــــــــــــــــــارت دیگه

♥وبلاگه ادمای با صفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا خوش اومدید♥

♥شهـــــــــــدا♥ از اونجایی که خیلی به گردنه ما جوونا حق دارن♥

♥هر کاری هم براشـــــــــــــــــــــــــــــون انجام بدیم  بازم کمه♥.

♥اون مردایی که به معنــــــــــــــــــــــــــــــــای واقعی مرد بودن♥

♥مردایی که رفتن ولی الانم که خـــــــــیلی از اون موقع گذشته♥

♥یادشون زندس.یاده اون جمله ی قشنـــــــــــگ افتادم که میگه♥

♥شهــــــــــــــدا♥ زنــــــــــــده اند الله اکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر.♥

♥اره واقعا زنده ان.اون شهیــــــــدی که کارنامه ی فرزندشو امضا♥

♥میکنه یه مشت محکم تو دهنـــــــــــــــه اونایی هستش که منکر♥

♥این جمله ان.دلم میخواد برام نظر بذارید تا وبلاگم بهترین باشه♥

♥یه یا حسین(ع) بگو و نظرتو بذار♥

♥ ممنون مدیر وبلاگ♥



نظرات شما عزیزان:

سپهرا
ساعت1:37---2 بهمن 1392

ممنون خیلی ماهید


hamid
ساعت18:17---5 دی 1392
سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://zigzig.ir/user/signup/ref:667
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .
موفق باشی
اگرم نخواستی لااقل از وبلاگ من هم دیدن کن لطفا و نظر بده
یاحق


♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت17:43---5 دی 1392
مرســــــــ♥ـــــــے آجوووووو پدرم دراومد تا خوچل شد وبلاگ مادرم!

اووووووووووووووووووووووووف
پاسخ:فدااااااااااااااااااااااااااات عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 آذر 1398برچسب:, ] [ 19:0 ] [ ♥zohre♥ ] [ ]